Pages - Menu

piątek, 5 lipca 2013

Taka mała niespodzianka dla tych co nadal śledzą bloga !!♥

84. Bilety.



Kiedy wreszcie weszli obydwoje do sypialni, Piotr dość gwałtownie zamknął za sobą drzwi.. Hana od razu wiedziała, że musi być cały w nerwach, skoro już ledwo trzyma je na wodzy..
W pokoju nastała dosłownie grobowa cisza.. Piotr tylko czekał, aż jego żona wreszcie sama zacznie wszystko mówić, lecz jej się chyba do tego wcale nie śpieszyło…
W końcu z ogromnym żalem, jak i pogardą w głosie powiedział..
- Kim jest Paolo ? O co w ogóle w tym wszystkim chodzi..?! Wydaje mi się, że tylko ja o niczym nie wiem.. Hana !..- Piotr aż podniósł głos, ponieważ wyglądało to tak, jakby kobieta wcale go nie słuchała.. Wręcz przeciwnie stanęła koło okna i zaczęła przez nie wyglądać z olbrzymim zainteresowaniem.. W końcu pod dość krótkiej chwili, obróciła się w stronę męża i patrząc mu prosto w oczy zaczęła..
- Był kiedyś wspólnikiem mojego Ojca.. Kiedy robiłam staż, w ich klinice wpadłam mu w oko.. Zaczął się do mnie przystawiać..- Hana nagle urwała w pół słowa..
Mina Piotra była dosłownie jak z kamienia.. Nie zdradzał on jakichkolwiek emocji, tylko cały czas, bez jakiejkolwiek przerwy przyglądał się żonie.. Czekał, aż dotrze do sedna sprawy..
- Byliśmy parą przez pewien okres czasu.. Po jakimś czasie zaczął mieć jakąs obsesje na moim punkcie.. Nie pozwalał mi się spotykać z przyjaciółmi, ani wychodzić z domu.. Długo nie myśląc go zostawiłam, a on potem zaczął prześladować mnie i moją rodzinę..
Później pojawił się James, który niemalże od razu załatwił z nim sprawę.. Nikt o nim nie słyszał, nawet rodzice do wczoraj.. Zeszłej nocy, kiedy byliśmy na jarmarku Miri go spotkała i podejrzewam, że dlatego dziś pojawił się tutaj.. Nie mam pojęcia czego chce, bo nie widziałam go już ponad dobre dziesięć lat..- Goldberg nieco ulżyło, kiedy wreszcie wszystko powiedziała kochanemu facetowi.. Mimo to czekała na to, jak Piotr to wszystko przyjmie.. Miała tylko nadzieję, że jakoś to wszystko zrozumie..
- Paolo, James.. Ktoś jeszcze jest na Twojej liście ? Może jeszcze jakiś psychol, którego nie widziałaś od czasów liceum bądź studi.. ?- głos Piotra był pełen żalu jak i ogromnej irytacji..
- Nie zachowuj się tak Piotr..- powiedziała niemalże szepcząc Hana, której od razu napłynęły łzy do oczu..
- Ale jak ja się mam nie zachowywać? Ja pytam poważnie.. Niby jesteśmy razem, a ja każdego dnia dowiaduje się o Tobie coraz ciekawszych rzeczy..- po chwili dopowiedział..
- Jesteśmy małżeństwem Hana ! Mamy mieć dzieci, a ja co chwilę dowiaduje się czegoś z Twojej przeszłości jako ostatni.. Nawet James o tym wszystkim wiedział tylko nie ja..- Piotr już cały od środka dosłownie chodził.. Nie miał siły kłócić się z Haną, lecz także nie mógł przeżyć tego, że kolejną sprawę przed nim zatuszowała..
- Po co miałam Ci mówić o czymś, co było dziesięć lat temu.. Sama starałam się o tym przez te wszystkie lata zapomniec..
- Po to, gdyby miała miejsce taka sytuacja jak dzisiaj.. Tak się nie robi Hana..- powiedział z ogromną irytacją w głosie Gawryło, po czym wyszedł z sypialni trzaskając za sobą drzwiami, jeszcze głośniej niż wcześniej tu wchodząc..
Kiedy Piotr schodził schodami na dół od razu zaczepiła go Miri, lecz ten nawet nie zwrócił na niej większej uwagi, tylko dosłownie „wyleciał” z domu jak z procy.. Musiał ochłonąć, a przede wszystkim przemyśleć to wszystko na spokojnie..
Hana była zła na siebie, a jeszcze bardziej na to wszystko.. Wyszła po jakiejś chwili za Piotrem, lecz na korytarzu od razu natknęła się na siostrę..
- Widziałaś Piotra ?- zapytała Hana nieco zdenerwowanym głosem..
- Mhm.. Dosłownie wybiegł z domu..
- Mówił gdzie idzie ?
- Nie.. Nawet chyba mnie nie zauważył..- Miri było przykro, kiedy tylko widziała siostrę, która się tak bardzo zamartwia.. Chciała ją jakoś pocieszyć, lecz zupełnie nie wiedziała jak to zrobić..
- Chodź do nas na dół.. Piotr na pewno za niedługo przyjdzie.. Daj mu chwilę ochłonąć..- powiedziała Miri odruchowo przytulając załamaną siostrę..
Tak jak Miri zaoferowała tak też zrobiły.. Dziewczyny wspólnie zeszły na dół, gdzie byli już ich oboje rodzice.. Wspólnie zaczęli dyskutować na temat Paola..
Wszyscy byli bardzo podenerwowani, lecz chyba najbardziej w nerwach była Hana, która co chwilę patrzyła na telefon, czy aby Piotr nie dzwoni..
Kiedy był już wieczór i wszyscy w domu byli po kolacji, oczywiście oprócz Hany, która nie mogła przełknąć ani kęsa nastała po raz kolejny w dzisiejszym dniu monotonna cisza..
Nieoczekiwanie przerwał ją hałas zamykanych drzwi.. Hana kiedy tylko to usłyszała od razu zerwała się z kanapy na równe nogi.. Kiedy zobaczyła z totalnie rozbitą miną Piotra, od razu zrobiło się jej jeszcze gorzej.. Odruchowo podeszła do męża, który nadal stał w bezruchu..
- Gdzie Ty byłeś tyle czasu ?- zapytała skruszonym głosem kobieta, która już stała dosłownie kilka centymetrów od Piotra.. Czuła nawet na sobie jego oddech, lecz on dalej nie reagował..
- Hana..- powiedział Piotr tak jakby do siebie, po czym ominął żonę i poszedł na górę..
Kobieta stała tak przez jeszcze chwilę w totalnym amoku.. Rozumiała, że Piotr może być zły, że nigdy nic mu nie powiedziała o tej całej sprawie, no ale bez przesady żeby aż tak się unosić..
Chciała już iść w ślad za Piotrem na górę, lecz on już schodził na dół z dość dużą torbą w ręcę.. Kiedy Hana to zobaczyła od razu zrobiła duże oczy..
- Nie wiem jak Ty, ale ja wracam do domu..- powiedział Piotr, kiedy tylko stanął obok Hany.. Mimo to nie miał siły spojrzeć jej nawet w oczy.. Bardzo go to po prostu bolało..
- Jak do domu ? Przecież mamy bilety na jutrzejszy wieczór..- Hana dalej nie zrozumiała tego, co przed chwilą powiedział do niej jej ukochany..
- O północy mam samolot.. Także..- mężczyzna chciał coś jeszcze powiedzieć, lecz Goldberg nie zastanawiając się ani chwili dłużej, wspięła się na czubki palców, po czym dość subtelnie pocałowała Piotra.. Chciała tym sposobem przekazać mu wszystkie emocje, to co teraz czuje..


 KOMENTUJCIE :) Jak myślicie, Piotr wyjedzie sam do Polski czy też nie ? *.*

43 komentarze:

  1. Kocham takie niespodzianki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nieeeee ! Żeby nie pojechał :D Ale pewnie pojedzie xd tyle emocji *.* WOW, genialna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. napięta sytuacja ! matko, nie zasne :D nie pojedzie

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ pewnie pojedzie ...ale hana z nim

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze Piotr tak sie wkurzy to nie przypuszczalam :( oby nie pojechal ! Jestes znakomita, dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo ja też, myślałam ze ja wesprze a on takie coś :( Myślę jednak ze zostanie z Haną <3

      Usuń
  6. OMG ! next :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wytrzymam do nexta ! koniec w takim momencie... no nie !

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko jakie to jest super. czekam szybko na next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ulegnie jej ♥ zostanie ! wielka jesteś

    OdpowiedzUsuń
  10. emocjeee ! asdfghjkl; NIE WYTRZYMAM DO KOLEJNEGO NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne.Daj next'a na drugim blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie, w takim momencie przerwać ?? haha zbrodnia :D myśle, ze zostanie

    OdpowiedzUsuń
  13. o yeah ! DZIĘKUJEMY *.* PS to jest tak nieprzewidywalne, że ja nie mam pojęcia co zrobi, chyba zostanie ...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie może zostawić Hany :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jechać, ale tylko z Haną. Jak bez niej to niech zostaje. ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bede czytac twojego bloga już zawsze ! świetne ( zostanie <3 )

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie *_____________*

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś wielka ! dzięki, ze dodałaś <3 opo świetne ( myślę, że hana pojedzie z nim )

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś cudowna ! Opowiadanie fenomenalne jak zawsze *.* A Piotr myślę,że wyjedzie ale razem z Haną. No w sumie nie wiem.... zaskocz nas !

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie niespodzianki ! aaaaa od razu moj dzien staje sie lepszy :* Wydaje mi sie ze Piotr zostanie....Zaskocz nas ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne opo ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ! ale boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam pojęcia co zrobi... Pikanteria się przyda :P Opo genialne !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes niesamowita ! A Piotr mysle ze zostanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez tydzien przezytalam wszystkie czesci ! Jestes niesamowita *.* Kocham HaPi :3 czekam na next a tymczasem ide czytac drugiego bloooga :D ( p.s. Piotr zostanieee )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w około tydzień przeczytałam wszystkie części!! Opowiadania tak wciągają.Wydaje mi się że Piotr zostanie ;)

      Usuń
  26. Rewelka! Piotr raczej zostanie ( tak przeczuwam xD)

    OdpowiedzUsuń
  27. B o s k i e ! Czekam na naxt PS. Myśle że Piotr raczej zostanie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham cie !!! Zostanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby został :D Ale jak Hana go pocałowała to jej się nie oprze XD ( tak mi się wydaje, ale to jest tak super, tak nieprzewidywalne, ze możemy się spodziewać wszystkiego <3 ) NEXT

    OdpowiedzUsuń
  30. looove it ! :*** (zostanie)

    OdpowiedzUsuń
  31. będzie dzisiaj kolejna część ? albo chociaż na frugim blogu ?? proszę <3 to jest takie wciagajace !

    OdpowiedzUsuń
  32. Pojedzie ale razem z Haną ! :)) Opo genialne jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Będzie tu za jakąś chwile next, a tymczasem jest już na drugim blogu :) PS> Odpowiadajcie w ankiecie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że każde słowo ;)