Pages - Menu

wtorek, 21 października 2014

Cześć Wam… O ile ktoś tutaj jeszcze zagląda… :(

W każdym razie należą się Wam przeprosiny z mojej strony.
Nic tutaj się nie działo przez miesiąc z kilku powodów…
Otóż pierwszy i najważniejszy z nich to to, że w końcu odzyskałam hasło do bloga. W gruncie rzeczy to właśnie przez to, wszystko stanęło w miejscu. Tak naprawdę to cud, że udało mi się go w ogóle odzyskać!
Druga sprawa to studia, które pochłaniają obecnie moją każdą wolną chwilę.
Właśnie w takim układzie doszłam do wniosku, że będę dalej pisała dla Was epic jak i true, ale z góry zaznaczając, iż nexty będą na obu blogach góra 2-3 razy w tygodniu. Na więcej nie starczy mi niestety czasu i mam nadzieję, że to zrozumiecie.

Ponadto widzicie, co takiego dzieje się z naszym HaPi? Aż nie chce mi się wierzyć, że mając takie szerokie pole do popisu, scenarzyści wymyślają tylko zdrady… I po co to?
Mimo wszystko postać Piotra dalej mnie urzeka, mam nadzieję, że Was również!

Opowiadanie, które ostatnio pisałam, bodajże trzecie nie będzie kontynuowane. W zamian za nie są dwie możliwości!

1)  Albo piszę o HaPi, ale od momentu gdy Hana zdradzi Piotra.- Na początku będzie jak w serialu, ale później poniesie mnie już fantazja.
2)  Albo piszę o LeTo, czyli Lenie i Tomku z Na Krawędzi.

Jeżeli możecie, to podejmijcie decyzję jak najszybciej, ponieważ chciałabym już zacząć pisać dla Was dane opowiadanie.
Ps. Na epicu będzie kontynuowane to samo opo.
                                 Pozdrawiam i ściskam mocno,     
Madzia

Piszcie komentarze lub głosujcie w ankiecie po prawej stronie ;)

28 komentarzy:

  1. 2!!!! LeTo <3 pod warunkiem że następne opo będzie o pierwsej opcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak hana i piotrem byli by później razem to mogło by być ale wersja 2 lepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam.... Tylko hapi<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg nie jak już NaK to Lena Czyż a nie Tomek -.- WOLĘ HAPI ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trudny wybór jak nigdy.... Ale chyba wole klastcznie Hane i Piotra ! :** Twórz Mistrzu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. HaPi , mimo wszystko .:D

    OdpowiedzUsuń
  7. niech będzie o HaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje świetne :), aż ciężko się zdecydować, ale pomimo durnych pomysłów scenarzystów chyba wolę HaPi
    P.S. Nie tylko my miałyśmy problemy z bloggerem? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak przy okazji, dziewczyny co z Waszym blogiem ? :)

      Usuń
    2. Po włamaniu się na swoje własne konto blogger w magiczny i niewyjaśniony sposób się naprawił. Blog jest na swoim pierwszym adresie.

      Usuń
  9. no jasne, że jestesmy!
    2-3 nexty w tygodniu to nie tylko, ale aż! super, że masz taki zapał. ja juz sama wiem, że pisanie jednej części to nie lada wyczyn (;
    a co do wyboru to konsekwentnie jestem za Haną i Piotrem. W serialu niszczą wszystko to co nas w ich ujęło, doszczętnie psując ich losy, dlatego chociaż w Twoich opowiadaniach będziemy mogli odczuc nasze stare, kochane HaPi :)
    ps. Jasne, że Piotr zawsze super, ale trochę mu się ostatnio zgrublo ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lena i tomek <3 a oni to się przespali czy nie w tym serialu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że wróciłaś.
    Brakowało i nadal mi brakuję twoich opowiadań!
    Szkoda, że nie będzie kontynuowane trzecie opowiadanie.
    A co do kolejnego opowiadania, jeżeli są tylko dwie możliwości to wybieram zdradę.
    Jakoś LeTo mi nie pasuję.
    Czekam więc na rozdziały.
    Ponawiam pytanie, co ty w końcu studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja wybieram HaPi ;) Lena i Tomek mi jakoś tak nie pasuje, z chęcią bym poczytała o Lenie i Czyżu (jak już ktoś wyżej napisał) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że HaPi ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście HaPi <3333 tylko nie LeTo :((

    OdpowiedzUsuń
  15. To moze dodaj po jednej czesci i tego i tego i wtedy zdecydujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. HaPi!!
    Wierni na dobre i na złe ♥

    a czo studiujesz, jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. LeTo oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbuj LeTo było by ciekawie ;)
    A może 3 opcja aktorzy?
    Ja byłabym za!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że każde słowo ;)