Pages - Menu

wtorek, 25 sierpnia 2015

Ogłoszenie.





Witam,

To jeszcze nie jest do końca wygląd bloga jaki chciałam, ale na razie nie mam kiedy tego dokończyć.
Będą pojawiały się tu nexty zarówno TRUE jak i EPIC.
Od teraz, jest to jeden blog z kilkoma opowiadaniami.
Mam nadzieję, że się połapiecie, choć w przyszłości planuje to jakoś podzielić na podstrony, ale to już nie teraz.. :)
(Obecne opowiadanie epic będzie się tu nazywało po prostu: "Opowiadanie Epic - cz.12")
W czwartek nexty!
No i komentujcie Wasze odczucia odnośnie nowego looka. :D






8 komentarzy:

  1. Wygląd bardzo fajny podoba mi się fajne tło , przejrzyście . Ale najbardziej i z niecierpliwością czekam na następne części opowiadań !!!!!! liczę na to że będę miała jeszcze dzisiaj zaszczyt je czytać !! Pozdrawiam /Olga

    OdpowiedzUsuń
  2. CZekam na nexta :D Blog jak najbardziej na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba więc dawaj next szybko Madziula :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bloga bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że uda Ci się podzielić wszystko na podstrony, bo trochę zamieszania z dwoma opowiadaniami :) Bardzo się cieszę, że tak dbasz o nas i o bloga :D I oczywiście czekamy na szybkiego nexta! Mówiłam ci to 100 razy, ale powiem jeszcze raz: Masz wielki talent :D Uwierz w siebie i zacznij działać np co myślisz o napisaniu książki? ;) Jestem pewna, że Twój styl pisania spodoba się wielu ludziom!
    Pozdrawiam Cię kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a kiedy możemy spodziewać się nextów ? czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląd jest fajny wreszcie daty jej czekam na nexty i mam nadzieję, że dziś coś zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Dziekuje za miłe słowa.
    Next dzisiaj, koło 23 - dopiero o 21 kończę prace wiec mam nadzieje w godzinke jakos go napisac :)
    Pozdrawiam,
    Madzia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że każde słowo ;)