Pages - Menu

sobota, 18 maja 2013

hmm. Oto przedsmak następnych części ! Promujcie bloga i komentujcie, a będzie ich znacznie więcej .. ♥


3.Tak musi być...

- Co to miało być Piotr ?!.. Ty już nawet nie umiesz panować nad emocjami ?! Co się z Tobą dzieje.
Piotr milczał.. Zaczął patrzeć jej tylko w oczy. Ona natomiast w jego dostrzegła żal i ból. Stali i patrzyli się na siebie. W końcu Piotr zaczął.
- Mam dość Hana.. Naprawdę nie daje już rady. Skoro mnie nie kochasz, nie zależy ci na mnie , nie chcesz ze mną być to pozwól mi chociaż żyć.
- A co ja robię ?! – Właśnie tego chce. Chcę żeby każde z nas ułożyło sobie życie.
- Skoro uważasz, że od tak mogę patrzeć na ciebie i tego głupka to okej. Ale nie pozwolę żeby ktoś taki  jak on mnie obrażał .. rozumiesz ?! – Z reszta Hana to wszystko nie jest najgorsze… Najgorsze jest to.. jest to, że powiedziałaś ze wszystko między nami było letnie.. A to by oznaczało, że nasze dziecko tez było letnie.. A tak mówić to Ci nie pozwolę.
- Nie to miałam na myśli .. – Ze spuszczoną głową i drżącym głosem odpowiedziała kobieta .                                              – To dziecko było wszystkim dla mnie…
Piotr długo nie myślał.. Podszedł do Hany. Stanął naprzeciwko. Stali dosyć blisko. W końcu kobieta podniosła wzrok. Wtedy też Piotr zapytał.
- Jeżeli mnie nie kochasz.. jeśli naprawdę Ci na mnie nie zależy .. To powiedz mi to tu i teraz.. prosto w oczy.
Stali i parzyli się na siebie. Każda komórka ciała kobiety chciała krzyknąć ,że kłamie… Że tak naprawdę Piotr jest mężczyzną jej życia. Zamiast tego niemal niesłyszalnym głosem zaczęła mówić.
-Piotr.. Jaa… Już ci powiedziałam ostatnio wszystko co miałam do powiedzenia. Kobieta obróciła się i odeszła do szpitala. Nie oglądnęła się ani razu.. Nie mogła sobie na to pozwolić bo inaczej rzuciła by się w jego ramiona i już nigdy nie puściła , a tego nie mogła zrobić Tosi.. Hanie mimowolnie zaczęły spływać łzy..
W głowie Piotra zaczęły się roić tysiące myśli.. Skoro tak chce to tak będzie.. Od dziś będziemy tylko kolegami z pracy. Nie pozwolę na to żeby Hana widziała jaki jestem słaby …



3 komentarze:

Dziękuje, że każde słowo ;)